Klantenservice

Producten zonder knop “In winkelmand”

Producten waarbij de knop “In winkelmand” ontbreekt, kunnen alleen worden besteld i.c.m. een “Hoofd” product.

Zoals b.v. accessoires van Dahua IP-Camera, zie:

Contactgegevens

PaHeDomotica
Braakstraat 30
5345XB Oss
Email info@pahedomotica.nl
Telefoonnummer 0031 (0)6 54650989

KvK 51736705
Rabobank 1599.65.039
IBAN NL24 RABO 0159 9650 39
BIC RABONL2U

Offerte

Als u de gewenste EL-iConnect 2-weg of Forest Shuttle artikelen toevoegt aan de offerte aanvraag met de button “Voeg toe aan offerte”, dan zullen wij u een gepast voorstel doen.

Verzendkosten

Nederland:
De verzendkosten voor standaard verzending met PostNL zijn € 5,95.
(Verzendkosten zijn GRATIS boven de € 149)

Verschillende artikelen zoals 3.6V 1/2AA beveiligings batterijen worden verzonden als briefpost voor maar € 2,95.

Buitenland (Belgie, Luxemburg en Duitsland):
De verzendkosten buiten Nederland (Belgie en Duitsland) voor standaard verzending met PostNL zijn € 7,95 Aangetekend pakket.
Voor verzenden als briefpost naar Belgie, Luxemburg en Duitsland geld een tarief van € 4,95.
(Verzendkosten zijn GRATIS boven de € 249)

Voor verzendkosten naar overige landen kijk bij afrekenen of Email: info@pahedomotica.nl .
Of gebruik het contactformulier voor informatie over de verzendkosten.

PakjeGemak afhalen waar en wanneer het u uitkomt

postnl_pakjegenak

Wat is PakjeGemak?

Naast de normale verzending van uw bestelling met PostNL bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: PakjeGemak.

PakjeGemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Uw pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland waar u het pakket wilt afhalen.

U bepaald dus zelf de locatie (bij de supermarkt waar u dagelijks komt?) en ook het tijdstip. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie, met de Pakjegemak locatie kiezen button.

Wel zoGEMAKkelijk, toch?

Locaties

Er zijn 2400 locaties in heel Nederland. Om een beeld te geven van de mogelijke locaties, hier een aantal voorbeelden:

– Supermarkten (o.a. Albert Heijn, Super de Boer, Jumbo, Spar, C1000)
– Tabakswinkels
– Boekenwinkels (o.a. Primera, The Read shop, Bruna)

Deze winkels zijn niet alleen in grote plaatsen te vinden, maar ook in kleine gemeentes/dorpen.

Bekijk hier alvast mogelijke afhaallocaties.

Voordelen

– U betaald niets extra ’s voor deze verzendmogelijkheid,
– U hoeft niet meer thuis te blijven om op een pakket te wachten,
– Met 2400 locaties is er altijd één bij u in de buurt,
– Flexibel: de afhaallocaties hebben ruime openingstijden (koopavond, weekend),
– U bepaalt zelf waar en wanneer u de bestelling wilt ophalen,

Uw pakket is één werkdag na de verzenddatum (vanaf 16.00 uur) beschikbaar op de afhaallocatie. Met uw legitimatiebewijs haalt u uw pakket af bij uwPakjeGemak locatie.

Bestelling afhalen

Bestelling ophalen is mogelijk maar alleen op afspraak.
Wanneer u uw bestelling wenst af te halen in Oss, kunt u dit in de winkelwagen aanvinken. Zo betaalt u geen verzendkosten.

Betalings mogelijkheden

Wij bieden de volgende betaalopties:

  • Online met iDEAL
  • Vooruit betalen via SISOW
  • PayPal en Credit Card (via PayPal)
  • SOFORT Banking
  • Bancontact
  • Contant bij afhalen op afspraak

Online met iDeal (alleen voor Nederlandse betaalrekeningen bij o.a. Rabobank, ABN AMRO, SNS Bank, Knab, Regio Bank en ING)

Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor iDeal heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van iDeal. Selecteer uw bank. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven. Sluit uw internet browser niet, voordat u vanuit het iDeal betaalscherm in onze webwinkel bent terug gekeerd.

Vooruit betalen (via SISOW)

Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor Vooruit betalen heeft gekozen, wordt uw order automatisch door ons systeem verwerkt en ontvangt u per email de bevestiging inclusief de rekening gegevens. Zodra u uw betaling heeft voldaan (bijvoorbeeld via internet bankieren of bank overschrijving) en wij deze hebben ontvangen, sturen wij u uw bestelling toe. Vergeet niet bij uw betaling het order- of factuurnummer te vermelden.

PayPal en Credit Card (via PayPal)

Na het bevestigen van een order waarbij u als betalingsmogelijkheid voor Credit Card heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van PayPal. Indien u geen PayPal account heeft, kiest u voor Credit Card betaling zonder PayPal account. U wordt gevraagd om uw gegevens in te voeren. Wanneer de authorisatie mislukt (verkeerde adres, verkeerde CCV code of andere gegevens) wordt dit aan u vermeld en heeft u de mogelijkheid de gegevens te corrigeren. Als alle gegevens juist zijn ontvangen en u de betaling bevestigd heeft, wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw Credit Card of PayPal rekening afgeboekt.

Bij betaling via PayPal komen er 3% transactie kosten bij (bij bedragen boven de € 200).

SOFORT Banking (voor Europa o.a. België en Duitsland)

Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor SOFORT heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van de SOFORT via SISOW. U wordt door gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven.

Bancontact (voor België)

Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor Bancontact / Mister Cash heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van de PayBox via SISOW. U wordt door gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven.

Contant betalen

Bij het ophalen van u bestelling op afspraak, is het mogelijk om contant te betalen.
Wij willen u vragen om het bedrag gepast mee te nemen, aangezien wij geen pinautomaat hebben.

Retourneren of ruilen ( Herroepingsrecht, wet kopen op afstand )

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u een retour aanvraag indienen e-mail of contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

LET OP: het herroepingsrecht geldt niet bij bepaalde producten zoals Forest maatwerk artikelen, inruilacties en SALE artikelen kunnen ook niet worden geretourneerd, herroepingsrecht geld ook niet bij zakelijke aankopen.

Klachtenprocedure / Garantie (RMA)

RMA (Return merchandise authorization)

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een RMA (garantie) aanvraag in te dienen via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Let op: RMA artikelen nooit zonder goedkeur (en RMA nummer) retour sturen.
Hierdoor ontstaande extra kosten worden in rekening gebracht.

1. Een klacht wordt bij PaHeDomotica.nl aangemeld per e-mail. Op uw e-mail krijgt u binnen 2 werkdagen reactie (per e-mail).
2. PaHeDomotica.nl probeert in eerste instantie de klacht per e-mail op te lossen. Indien dit niet mogelijk is of uit de klacht omschrijving blijkt dat naar alle waarschijnlijkheid het product defect zal zijn, dan kan het product aan PaHeDomotica.nl worden geretourneerd.
3. Het pakket dient deugdelijk verpakt te zijn en voldoende gefrankeerd, daarnaast dient een begeleidend schrijven te worden mee gezonden als mede een kopie van de aanschaf factuur.
4. Na ontvangst wordt de reparatie verder in behandeling genomen, zo spoedig mogelijk afgemeld.
5. Na dat het product is onderzocht zijn er de volgende mogelijkheden:
-Het product voldoet 100% aan de specificaties, en het product wordt aan u retour gezonden er worden retour verzendkosten in rekening gebracht.
-Het product is defect, het product wordt indien mogelijk hersteld of (gedeeltelijk) vervangen, er worden GEEN retour verzendkosten in rekening gebracht.
6. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht op het moment dat de reparatie is afgehandeld. De reparatie (origineel of vervanging ) wordt gezonden naar het laatst bekende adres. Het is dus aan te bevelen bij de retour gezonden artikelen uw huidige adres gegevens te vermelden.

Montageservice

De overeenkomst/levering van diensten zoals de “EL-Prime montageservice” op locatie, eindigt na het testen en opleveren van het systeem.
Op de nieuw geleverde/gemonteerde artikelen is 2 jaar garantie van toepassing, op basis van retour sturen van het defecte product,
PaHeDomotica.nl zorgt dan dat het defect gerepareerd wordt of een vervangend exemplaar wordt toegestuurd (Zie RMA).
Indien de klant dit wenst kan het ook tegen betaling op locatie gebeuren.

RMA Foreign supplies

1. Products that are damaged, faulty, etc at arrival, will need to be returned back to the Netherlands for a refund.
Unless a customer would like to pay carriage for the replacement goods to be sent to an non Netherlands address.
2. Return carriage charges are refunded for Netherlands returns only.
We are sorry, but we are unable to refund return carriage charges for goods delivered to an non Netherlands address.
3. Replacements are supplied in the Netherlands only.
Unless a customer would like to pay carriage for the replacement goods to be sent to an address to an non Netherlands address.

DEMO producten

demo_logo

Demo producten zijn producten die net zo goed zijn als nieuw, met 6 maanden garantie.
Demo producten kunnen niet worden geretourneerd.

End-of-Life

eol_logo

Producten met het logo “End-of-Life” zijn helaas uit ons assortiment, en niet meer leverbaar excuses voor het ongemak.

Sale!

Producten met het logo “Sale!” kunnen niet worden geretourneerd.

De waardering van www.pahedomotica.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 313 reviews.