Contactgegevens
PaHeDomotica
Braakstraat 30
5345XB Oss
Email info@pahedomotica.nl
Telefoonnummer 0031 (0)6 54650989
KvK 51736705
BTW nummer NL001763550B39
Rabobank 1599.65.039
IBAN NL24 RABO 0159 9650 39
BIC RABONL2U
Offerte
Wilt u een offerteaanvraag doen, bekijk HIER de werkwijze.
Verzendkosten
Nederland:
De verzendkosten voor standaard verzending met PostNL/DHL/DPD zijn € 6,95.
(Verzendkosten zijn GRATIS boven de € 99,-)
Verschillende artikelen zoals 3.6V 1/2AA beveiligingsbatterijen worden verzonden als briefpost voor maar € 3,95.
Buitenland (België, Luxemburg en Duitsland):
De verzendkosten buiten Nederland (België, Luxemburg en Duitsland) voor standaard verzending met PostNL zijn € 9,95 Aangetekend pakket.
Voor verzenden als briefpost naar België, Luxemburg en Duitsland geld een tarief van € 4,95.
(België, verzendkosten zijn GRATIS boven de € 199, excl. Forest maatwerkartikelen)
(Duitsland, verzendkosten zijn GRATIS boven de € 249, excl. Forest en BREL maatwerkartikelen)
(Luxemburg, verzendkosten zijn GRATIS boven de € 299, excl. Forest en BREL maatwerkartikelen)
Voor verzendkosten naar overige landen Email: info@pahedomotica.nl .
Of gebruik het contactformulier voor informatie over de verzendkosten.
Voor verzenden van Forest Shuttle “L” of Forest en BREL maatwerkartikelen buiten Nederland informeer naar de verzendkosten.
For shipping Forest products to countries outside the Netherlands, inquire about the shipping costs
PakjeGemak afhalen waar en wanneer het u uitkomt
Wat is PakjeGemak?
Naast de normale verzending van uw bestelling met PostNL bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: PakjeGemak.
PakjeGemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Uw pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland waar u het pakket wilt afhalen.
U bepaald dus zelf de locatie (bij de supermarkt waar u dagelijks komt?) en ook het tijdstip. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie:
Thuis of op het werk bezorgd
Bezorgd op PakjeGemak locatie en haal het op als het je uitkomt
Zie meteen wanneer de locatie is geopend
Wel zoGEMAKkelijk, toch?
Locaties
Er zijn 2400 locaties in heel Nederland. Om een beeld te geven van de mogelijke locaties, hier een aantal voorbeelden:
– Supermarkten (o.a. Albert Heijn, Super de Boer, Jumbo, Spar, C1000)
– Tabakswinkels
– Boekenwinkels (o.a. Primera, The Read shop, Bruna)
Deze winkels zijn niet alleen in grote plaatsen te vinden, maar ook in kleine gemeentes/dorpen.
Bekijk hier alvast mogelijke afhaallocaties.
Voordelen
– U betaald niets extra ‘s voor deze verzendmogelijkheid,
– U hoeft niet meer thuis te blijven om op een pakket te wachten,
– Met 2400 locaties is er altijd één bij u in de buurt,
– Flexibel: de afhaallocaties hebben ruime openingstijden (koopavond, weekend),
– U bepaalt zelf waar en wanneer u de bestelling wilt ophalen,
Uw pakket is één werkdag na de verzenddatum (vanaf 15.00 uur) beschikbaar op de afhaallocatie. Met uw legitimatiebewijs haalt u uw pakket af bij uwPakjeGemak locatie.
Bestelling afhalen
Bestelling ophalen is mogelijk maar alleen op afspraak.
Wanneer u uw bestelling wenst af te halen in Oss, kunt u dit in de winkelwagen aanvinken. Zo betaalt u geen verzendkosten.
Betalings mogelijkheden
Wij bieden de volgende betaalopties:
- Online met iDEAL
- Bankoverschrijving
- PayPal (niet mogelijk bij offerte)
- Credit Card (niet mogelijk bij offerte)
- SOFORT Banking
- Bancontact
- KBC Betaalknop
- Bouton de paiement CBC
- Contant bij afhalen op afspraak
- Offerteaanvraag
Online met iDeal (alleen voor Nederlandse betaalrekeningen bij o.a. Rabobank, ABN AMRO, SNS Bank, Knab, Regio Bank en ING)
Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor iDeal heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van iDeal. Selecteer uw bank. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven. Sluit uw internet browser niet, voordat u vanuit het iDeal betaalscherm in onze webwinkel bent terug gekeerd.
Bankoverschrijving
Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor Bankoverschrijving (vooruit) heeft gekozen, wordt uw order automatisch door ons systeem verwerkt en ontvangt u per email de bevestiging inclusief de rekening gegevens. Zodra u uw betaling heeft voldaan (bijvoorbeeld via internet bankieren of bank overschrijving) en wij deze hebben ontvangen, sturen wij u uw bestelling toe. Vergeet niet bij uw betaling het order- of factuurnummer te vermelden.
PayPal
Na het bevestigen van een order waarbij u als betalingsmogelijkheid voor PayPal heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van PayPal. Als alle gegevens juist zijn ontvangen en u de betaling bevestigd heeft, wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw PayPal rekening afgeboekt.
Bij betaling via PayPal komen er 3,5% transactie kosten bij.
Credit Card
Na het bevestigen van een order waarbij u als betalingsmogelijkheid voor Credit card heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van Mollie. U wordt gevraagd om uw gegevens in te voeren. Wanneer de authorisatie mislukt (verkeerde adres, verkeerde CCV code of andere gegevens) wordt dit aan u vermeld en heeft u de mogelijkheid de gegevens te corrigeren. Als alle gegevens juist zijn ontvangen en u de betaling bevestigd heeft, wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw Credit card rekening afgeboekt.
Bij betaling via Credit card komen er 3% transactie kosten bij, het maximum Credit card bedrag is € 999,-.
SOFORT Banking (voor Europa o.a. België en Duitsland)
Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor SOFORT heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van de SOFORT via Mollie. U wordt dan gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven.
Bancontact (voor België)
Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor Bancontact / Mister Cash heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van de PayBox via Mollie. U wordt dan gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. Het order bedrag word direct van uw bankrekening afgeschreven.
KBC Betaalknop (voor België)
Na het bevestigen van een order waarbij u bij als betalingsmogelijkheid voor KBC Betaalknop heeft gekozen, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingspagina van de KBC bank. U wordt dan gevraagd een aantal gegevens in te vullen, waarna u uw betaling bevestigt. Als alle gegevens juist zijn ontvangen wordt u automatisch terug geleid naar de PaHeDomotica website. KBC/CBC Klanten kunnen de betaling zelfs tot maximaal twee maanden uitstellen! Dit is mogelijk tot een bedrag van € 1.250,00.
Bouton de paiement CBC
Payez avec le bouton de paiement CBC
Contant betalen
Bij het ophalen van u bestelling op afspraak, is het mogelijk om contant te betalen.
Wij willen u vragen om het bedrag gepast mee te nemen, aangezien wij geen pinautomaat hebben.
Offerteaanvraag
Hiermee wordt een offerteaanvraag ingediend, u ontvangt binnen 24uur een passende offerte per e-mail.
Retourneren of ruilen ( Herroepingsrecht, wet kopen op afstand )
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u een retour aanvraag indienen e-mail of contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
LET OP: het herroepingsrecht geldt niet bij bepaalde producten zoals Forest en BREL maatwerk artikelen (hier onder vallen de producten die volgens de specificaties van de klant op lengte/breedte gemaakt zijn), herroepingsrecht geld ook niet bij zakelijke aankopen.
Klachtenprocedure / Garantie (RMA)
RMA (Return merchandise authorization)
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een RMA (garantie) aanvraag in te dienen via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Let op: RMA artikelen nooit zonder goedkeur (en RMA nummer) retour sturen.
Hierdoor ontstaande extra kosten worden in rekening gebracht.
1. Een klacht wordt bij PaHeDomotica.nl aangemeld per e-mail. Op uw e-mail krijgt u binnen 2 werkdagen reactie (per e-mail).
2. PaHeDomotica.nl probeert in eerste instantie de klacht per e-mail op te lossen. Indien dit niet mogelijk is of uit de klacht omschrijving blijkt dat naar alle waarschijnlijkheid het product defect zal zijn, dan kan het product aan PaHeDomotica.nl worden geretourneerd.
3. Het pakket dient deugdelijk verpakt te zijn en voldoende gefrankeerd, daarnaast dient een begeleidend schrijven te worden mee gezonden als mede een kopie van de aanschaf factuur.
4. Na ontvangst wordt de reparatie verder in behandeling genomen, zo spoedig mogelijk afgemeld.
5. Na dat het product is onderzocht zijn er de volgende mogelijkheden:
-Het product voldoet 100% aan de specificaties, en het product wordt aan u retour gezonden er worden retour verzendkosten in rekening gebracht.
-Het product is defect, het product wordt indien mogelijk hersteld of (gedeeltelijk) vervangen, er worden GEEN retour verzendkosten in rekening gebracht.
6. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht op het moment dat de reparatie is afgehandeld. De reparatie (origineel of vervanging ) wordt gezonden naar het laatst bekende adres. Het is dus aan te bevelen bij de retour gezonden artikelen uw huidige adres gegevens te vermelden.
Reclames
Schade en niet-conforme leveringen dienen binnen 2 dagen na ontvangst* van de bestelling te worden gemeld bij PaHeDomotica via ons contactformulier of beantwoord de bestelling email.
*Heeft u de bestelling niet ontvangen, maar is het volgens de track & trace code wel afgeleverd meld dit dan binnen 2 werkdagen bij PaHeDomotica via ons contactformulier of beantwoord de bestelling email. Wij zullen dan een onderzoek laten starten.
Montageservice
De overeenkomst/levering van diensten zoals de “EL-Prime montageservice” op locatie, eindigt na het testen en opleveren van het systeem.
Op de nieuw geleverde/gemonteerde artikelen is 2 jaar garantie van toepassing, op basis van retour sturen van het defecte product,
PaHeDomotica.nl zorgt dan dat het defect gerepareerd wordt of een vervangend exemplaar wordt toegestuurd (Zie RMA).
Indien de klant dit wenst kan het ook tegen betaling op locatie gebeuren.
RMA Foreign supplies
1. Products that are damaged, faulty, etc at arrival, will need to be returned back to the Netherlands for a refund.
Unless a customer would like to pay carriage for the replacement goods to be sent to an non Netherlands address.
2. Return carriage charges are refunded for Netherlands returns only.
We are sorry, but we are unable to refund return carriage charges for goods delivered to an non Netherlands address.
3. Replacements are supplied in the Netherlands only.
Unless a customer would like to pay carriage for the replacement goods to be sent to an address to an non Netherlands address.
DEMO producten
Demo producten zijn producten die net zo goed zijn als nieuw, met 6 maanden garantie.
End-of-Life
Producten met het logo “End-of-Life” zijn helaas uit ons assortiment, en niet meer leverbaar excuses voor het ongemak.